Ah enfin des vrais joueurs, content que tu ais acheté Dark Souls Nehem
Moi j'en suis lvl 60 aventurier. J'me bat à la lance de foudre +3, et j'ai le stuff Noir bordé d'argent. Juste la meilleur armure du jeu j'pense. C'est comme une cape, c'est hyper léger, plus balaise que les armures de bases, et un peu moins puissantes que les armures lourdes du jeu.
J'ai battu Le démon Taureau, les gargouilles de la cloche, le golem de fer, Quelaag, Capra Demon, Dragon Béant, Ornstein et Smough, le papillon du clair de lune, Sif le loup, le Ceaseless Discharge, Crossbreed Priscilla, l'hydre, le Demon Firesage et le démon mille pate. Ah et le dragon rouge aussi, et le dragon mort vivant.
J'ai traversé tous le niveau Village des mort vivants/ paroisse, le domaine de Quelaag, ruines du démon, Anor Londo, le tableau, Profondeurs, Forteress de Sen, Hameau du crépuscule, et j'commence Izalith la perdue.
J'ai pas mal chié au début, mais une fois lancé, et avec mon experience Demon's Souls, j'ai avancé pas mal vite. Les niveaux sont justes énormes et hyper bien construits, quand tu trouve un raccourcis vers un autre niveau tu reste sur le cul tellement les niveaux sont cohérents. Et surtout, quand t'arrive à Anor Londo, tu reste 10 minutes sur le début du niveau tellement c'est beau et classe...
J'suis en train de me faire forger la lame de Quelaag, j'ai un falchion +6 mais j'ai du mal à farmer des éclats de Titanites pour la continuer...
Entr nous, Taiki, Ornstein et Smough étaient horribles à tuer awai ? :D T'as tué qui en premier ?
EDIT : Ah au fait, en réponse à Peter, que je n'avais pas vu, voilà les changements prévus pour la MAJ :
- Some magic effects have been revised. (Magic Shield, Greater Magic Shield, Tranquil Walk of Peace, Ring of Fog, Iron Flesh)
- Elemental enhanced and Stat enhanced weapons have been rebalanced.
- Some slight adjustments have been made to other weapons, equipment, and magic. (Pyromancer's Flame's magic adjustment)
- Matching and multiplayer conditions have been adjusted.
- Defeating a boss in multiplayer will now reward the host with the full amount of souls from the boss.
- When failing to invade a player's world using the Cracked Red Eye Orb, the item will no longer be used up.
- Adjustments to the amount of souls dropped by enemies.
- Adjustments to the item drops from enemies.
- Some bosses will drop Humanity and Homeward Bones now.
- Increased Drop rates for certain Covenant items and Equipment Enhancement materials which had extremely low drop rates.
- Adjusted the Item Discovery increase rate which scales with Humanity levels.
- Item lists in shops have been adjusted. (Bottomless Box added to Male Undead Merchant. Bunch of arrows added to Female Undead Merchant, Andrei, Domnhall, Giant Blacksmith, and Vamos. Domnhall will sell the Master Key after he moves to the Firelink Shrine. Giant and Vamos both sell the various equipment boxes. Giant sells a bunch of shards now. Vamos sells Titanite Shards. Ingward sells Transient Curse.)
- The amount of Faith required to join the Sunlight Covenant is now 25 instead of 50. The formula for reducing it with multiplayer remains the same.
- Paying for your sins is now cheaper. The formula is Level x 500 souls, instead of Level x 2000 souls previously.
- Equipment Weight adjustments.
- Lock-on behavior has been adjusted.
- Fixed certain cases of game freezing.
- Changed the way souls are displayed in the Level Up Menu.
- Fixed the exploit with infinite weapon/magic usage.
- Fixed the 1 second delay during certain attack animations.
- Fixed the bug where Solaire isn't in New Game+.
- Fixed the shard bug with Frampt which took away all your shards if you had more than 99.
- Fixed getting stuck in certain parts of the map, being unable to progress.
- Fixed various English translation errors in the overseas version of the game.